توسعه پایدار

توسعه وپیشرفت از مهم ترین موارد است که لازمه هر کشوری است و موفقیت وقتی حاصل می شود که در راستای توسعه قدم برداریم و با برنامه و هدف درست به پیشرفت و توسعه برسیم .

توسعه وپیشرفت از مهم ترین موارد است که لازمه هر کشوری است و موفقیت وقتی حاصل می شود که در راستای توسعه قدم برداریم و با برنامه و هدف درست به پیشرفت و توسعه برسیم .

برای پیشرفت و رسیدن به توسعه پایدار باید اهداف ما مشخص و زمان رسیدن به هدف مشخص شود و برای رسیدن به اهداف باید برنامه ریزی کرد . کشورهایی که برای توسعه پایدار برنامه ریزی می کنند در تمام زمینه ها به موفقیت دست پیدا خواهند کرد . برای رسیدن به ابن مرحله باید تلاش زیادی کرد و بر همه
برنامه ها نظارت کرد .

بایگانی

راه حل‌های پایدار در توسعه

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ق.ظ

راه حل های پایدار در توسعه :

از ابتدا به راه حل‌های پایدار در توسعه توجه جدی نمی‌شد، تا زمانی که جهان در سال‌های 1970در شوک بحران انرژی فرو رفت. کیبرت  توضیح می‌دهد که این بحران ریشه اولین جنبش ساختمان‌های سبز در ایالات متحده است که بهره‌وری انرژی را هدف‌گذاری کرد. کاهش صدور نفت از طرف کشورهای عضو اوپک به‌دنبال جنگ اعراب و اسراییل و افزایش ناگهانی قیمت نفت، هشداری برای کشورهای غربی و به‌ویژه امریکا بود.  نگرانی از وابستگی به انرژی‌های فسیلی، این کشورها را بر آن داشت تا به‌دنبال صرفه جویی در مصرف انرژی و تولید انرژی‌های جایگزین باشند. جنبش دوم، با این حال تمرکز پیچیده‌تری داشت: تاثیر جهانی فعالیت‌های انسانی بر محیط زیست. جنبش دوم پس از سال‌های 1990 آغاز شد.  آلودگی محیط زیست بشر و فزایش بی‌اندازه گازهای گل‌خانه‌ای موجود در اتمسفر و گرمایش کره زمین از مهم‌ترین دلایل آغاز این جنبش دوم بودند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۸
محسن زیبایی

آلودگی

انرژی

بهره وری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی