توسعه پایدار

توسعه وپیشرفت از مهم ترین موارد است که لازمه هر کشوری است و موفقیت وقتی حاصل می شود که در راستای توسعه قدم برداریم و با برنامه و هدف درست به پیشرفت و توسعه برسیم .

توسعه وپیشرفت از مهم ترین موارد است که لازمه هر کشوری است و موفقیت وقتی حاصل می شود که در راستای توسعه قدم برداریم و با برنامه و هدف درست به پیشرفت و توسعه برسیم .

برای پیشرفت و رسیدن به توسعه پایدار باید اهداف ما مشخص و زمان رسیدن به هدف مشخص شود و برای رسیدن به اهداف باید برنامه ریزی کرد . کشورهایی که برای توسعه پایدار برنامه ریزی می کنند در تمام زمینه ها به موفقیت دست پیدا خواهند کرد . برای رسیدن به ابن مرحله باید تلاش زیادی کرد و بر همه
برنامه ها نظارت کرد .

بایگانی

شاه کلید رشد و توسعه پایدار اقتصادی چیست؟

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹ ق.ظ

شاه کلید رشد و توسعه پایدار اقتصادی چیست؟ /اقتصاد بدون سرمایه گذاری محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نقش سرمایه گذاری در توسعه و شکوفایی اقتصادی، بسیار حائز اهمیت و غیر قابل انکار می باشد، به واقع در خلاء و فقدان سرمایه گذاری،امکان پیگیری سیاست های اقتصادی مُیَسَر نمی شود و بسیاری از هدف گذاری های مرتبط با این عرصه،اَبتَر،ناقص و نارَس خواهد ماند.



مصادیق و مثال های متعددی وجود دارد که با اتکای به سرمایه گذاری به شکوفایی و توفیقات کم نظیری نائل شده اند،در همسایگی کشور ایران،امارات و ترکیه از نمونه های بارز این امر به شمار می روند که در طول سالیان گذشته با بستر سازی و ایجاد زمینه مطلوب برای جذب سرمایه گذاری های خارجی،به موفقیت های شایسته و برجسته ای دست یافته اند.

محقق و پژوهشگر اقتصادی گفت: یکی از اصلی ترین پیش نیازهای جذب سرمایه گذاری به ثبات و امنیت معطوف می شود که خوشبختانه،ایران اسلامی از این حیث در زمره آرام ترین و امن تریم حوزه های جغرافیایی به شمار می رود.

صاحب دل گفت: با در نظر گرفتن کثرت جمعیتی،وسعت منطقه ای،موقعیت جغرافیایی ایران در غرب آسیا و همچنین خون و دود و آتشی که از جای جای خاورمیانه زبانه می کشد،بیش از پیش به عمق این ثبات و پایداری پی خواهیم برد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی